Zakládání stěhovacích firem může provázet řada obtížných kroků a jedním z nich je také propagace. Představte si, že máte stěhovací firmu připravenou na první zakázky, máte k dispozici stěhovací vozy, dostatek zaměstnanců i potřebnou další podpůrnou techniku, ale zatím žádná objednaná zakázka. Máte dokonce vlastní webové stránky s uvedeným kontaktem, ale dosud se nikdo nepřihlásil. Jak je to možné? Klesá snad zájem o stěhovací služby a lidé raději stěhují svépomocí?
Možná, že ano, ale velmi pravděpodobné je také to, že se o vás dosud téměř nikdo nedozvěděl. Jak je možné, když máme vlastní web, a jsme „na Internetu“, že o nás lidé neví? Jak to, že si nás ještě nikdo nevšiml, co děláme špatně?
Pro toho, kdo této problematice příliš nerozumí, může být vysvětlení docela šokující. Mít vlastní web totiž ještě neznamená úspěch. Podmínkou k úspěchu je dostatečně dobře podchycené SEO. Co tím máme na mysli? Jestliže si necháte provést analýzu SEO od profesionální firmy, postará se o to, abyste se octli v předních pozicích mezi vyhledávači. Analýzou klíčových slov docílíte toho, že jestliže například někdo vyhledává stěhovací služby ve vašem regionu, vyhledávač upřednostní ty zdroje, které si s ním rozumí. Jinými slovy, dobře zpracované SEO je nutnou podmínkou k tomu, aby vás vyhledávač zařadil do předních pozic a posunul vás před vaší konkurenci.
Můžete tedy mít jakkoli dobře zpracované webové stránky, ale pokud například někdo hledá stěhovací služby v okrese Rakovník, kde sídlíte, a dvě další stěhovací firmy ve vaší blízkosti mají SEO podchycené, vyhledávač je vsune do popředí a vás zastrčí dozadu, tím pádem si vás zájemce o stěhování na Rakovnicku vůbec nemusí všimnout. SEO je v dnešní době základ, který nesmíte podcenit, abyste mohli být úspěšní v jakékoli činnosti, nejen v případě zakládání stěhovacích firem.