LinkedIn a reklama


Myslíte si, že je v dnešním světě už opravdu hodně reklam? Nebo že je hodně e-shopů, reklamních obchodů? Pokud si tohle myslíte, tak vlastně z půlky máte pravdu. Je toho opravdu hodně. Kolikrát, když já si chci koupit něco na internetu a dám do vyhledávače určité zboží nebo určitou věc, kterou hledám, tak mě vždycky toho vyjede tolik, že potom už někdy také ztratím zájem o tu věc, kterou bych potřebovala. V poslední době sháním nějaký krásný konferenční stolek, jenomže toho je opravdu hodně. A někdy se v tom ani nevyznám. A to hlavně cenově. Některé ceny jsou tak opravdu šíleně vytažené nahoru, že si říkám, že si asi dám místo nějakého konferenčního stolku nějakou krabici anebo paletu.

S online reklamou uspějete.

Pokud ale obchodník chce opravdu zlepšit svůj obchod a mít lepší e-shop, tak také bude potřebovat kvalitní reklamu a také samozřejmě kvalitní e-shop. Tvorba e-shopu na shoptetu je v poslední době opravdu moderní a právě mnoho obchodníků spolupracuje se shoptetem. Navíc reklama na sociálních sítích se vyplatí. Reklama na linkedinu je podle mého názoru opravdu tou první volbou, co by měl uskutečnit každý obchodník. Sociální sítě hýbou světem a pokud si tohle nemyslíte, tak jste na omylu. Je pravda, že sociální sítě jsou na vzestupu a budou populární stále.

Pokuste se svůj eshop změnit.

Opravdu neznám nikoho, kdo by mi řekl, že vůbec neví, co jsou to sociální sítě anebo co je to reklama na sociálních sítích. Já sama používám Instagram a také Facebook a také LinkedIn. Reklam na LinkedInu je opravdu spoustu, stejně tak jako třeba například na Facebooku anebo také na Instagramu. Ale já se tomu nedivím, protože sociální sítě jsou opravdu hodně navštěvované všemi lidmi, všemi různými generacemi, takže to jsou opravdu kvalitní cíloví zákazníci pro každou firmu. A já si myslím, že podle mého názoru každá firma chce mít co nejvíce cílových zákazníků. A je jedno, jestli to jsou mladí lidé anebo starší lidé.