Každý, kdo se chce pustit do podnikání, by si měl ujasnit, co od něj očekává. A také by si měl včas zjistit, co mu při tom hrozí. Protože žádné podnikání není bez rizika. V každém se může stát, že nebude všechno fungovat tak, jak by to fungovat mělo, a nastanou tedy obtíže. Je tomu tak i v případě podnikání internetového, které by se mohlo zdát na první pohled jako dokonalé a jakýchkoliv rizik zbavené. Co se může stát třeba takovým internetovým podnikatelům? Co tito mohou ke své smůle zažít? I když se to nemusí zdát pravděpodobné a někdo by se mohl domnívat, že je to vysloveně vyloučené, může dojít třeba k tomu, že scházejí zákazníci. A to i v případě nabídek, které jsou pro zákazníky hodně zajímavé. I když má totiž internet dost uživatelů, je mezi nimi někdy těžké najít zákazníky.
Spousta webů má prostě příliš nízkou návštěvnost. A když se veřejnost o podnikatelův web nezajímá, nevydělá se tu dost peněz. A možná také nic. A podnikatelé, kteří tomu nerozumí, se hroutí, stejně jako jejich podnikání. Ale nemusí tomu tak být. On totiž existuje způsob, jak si i pro podobný opomíjený web dostatek návštěvníků zajistit.
Jenom to chce vědět, jak si získat jejich pozornost a přízeň. A tím, co tu pomůže, jsou SEO a PPC. Tedy optimalizace pro internetové vyhledávače, která zajišťuje, aby byl podnikatelský web s pomocí vyhledávačů lehce k objevení a tím předběhl konkurenci, a nejdokonalejší reklama, jež nemůže nikomu z uživatelů internetových vyhledávačů uniknout. SEO reklama je tedy spolu s optimalizací spásou všech podnikatelů, kteří se potýkají s nedostatkem zájmu o jejich nabídky. I kdyby to vypadalo beznadějně, toto řešení pomůže sehnat lidi, kteří by mohli podnikatele dobře uživit. Samozřejmě pokud je i jeho nabídka dost atraktivní. Protože s něčím, co nikoho nezajímá, nelze uspět ani v případě maximální návštěvnosti webu.